F.A.Q.

Hier vindt je veelgestelde vragen en antwoorden met betrekking tot Counta.

Om jouw vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden hebben we de veelgestelde vragen en daarbij behorende antwoorden hieronder opgesteld. Klik simpelweg op de veelgestelde vraag om het antwoord te laten verschijnen.

Zit jouw vraag niet bij de onderstaande? Neem gerust contact met ons op.

Wie verzorgt de BTW en hoe wordt dit gecommuniceerd?

Counta verzorgt de btw-aangifte. Als de btw-aangifte verstuurt- en ontvangen is door de belastingdienst zal de btw-aangifte in de betaallijst verschijnen, zodat deze betaalt kan worden. Uiteraard zorgt Counta ervoor dat de btw-aangifte tijdig verzonden wordt, zodat de betaling altijd op tijd kan plaatsvinden.

Hoe kan ik facturen vanuit Yuki betalen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt via de optie betaallijst jouw facturen vanuit de betaallijst betalen. Dit gaat als volgt in zijn werk; Je selecteert de facturen die je wilt betalen, vervolgens maak je een (sepa) betaalbestand aan. Deze wordt gedownload op jouw harde schijf. Dit sepa-bestand kun je inlezen als je bij jouw bank bent ingelogd. Dit doe je via Importeren en vervolgens te verzenden.

Hoe werkt de communicatiemodule in Yuki?

Mocht je een vraag hebben over een document vanuit jouw administratie, of je wilt een opmerking plaatsen bij een bepaald document, dan kunt je dit doen bij het document waarover je een vraag of opmerking hebt. Deze vraag of opmerking komt dan bij de persoon terecht aan wie je deze vraag gesteld hebt.

Andersom werkt het precies hetzelfde. Als de administrateur een vraag of mededeling heeft, dan zal hij/zij dat doen bij het document waar het betrekking op heeft. Via jouw digitale post komen de vragen of mededelingen binnen en kun je antwoord geven. Het prettige van deze manier van communiceren is dat het document er altijd aan gekoppeld zit.

Bespaar
in tijd en geld, word efficiënter
en ervaar gemak.

Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf altijd op de hoogte van onze laatste updates.

Aanmelden →