De Postbus

Bonnen aanleveren via de app

Zodra je bent ingelogd in de Yuki app, kan je links boven op de drie horizontale streepjes klikken.

Zodra je bent ingelogd in de Yuki app, kan je links boven op de drie horizontale streepjes klikken.

Wanneer je op scannen klikt, kan je met de camera van je telefoon een foto maken.

Zorg ervoor dat de foto zo scherp mogelijk is. Wanneer je klaar bent, druk je op opslaan.

Je kan alvast het bedrag invullen, kiezen wat je betaalmethode was, en onder welk grootboek de bon geboekt kan worden. Dit supermarktbonnetje valt bijvoorbeeld onder kantineartikelen, direct betaald met de pinpas van de zaak. Mocht je niet weten welk grootboek? Laat dit veld gerust leeg, onze backoffice vult dit dan voor je in. Druk daarna op bon verzenden.

Je bent nu klaar! Bonnen kunnen vaak niet goed geautomatiseerd worden, hierdoor is de kans groot dat onze backoffice deze verder voor je inboekt.

LET OP : Lees het onderstaande nog even goed door!

Deze bon kon niet verwerkt worden.

Let op de scan kwaliteit van de bonnen. Voor de belastingdienst is een digitale kopie voldoende voor de bewaarplicht mits deze van afdoende kwaliteit is. Deze bon is verfrommeld en waarschijnlijk al wat ouder. De inkt waar de datum moet staan is vervaagd en hierdoor niet meer leesbaar.

TIP : Upload bonnen makkelijk en snel zodra je deze krijgt. Hierdoor voorkom je verfrommelde, moeilijk leesbare bonnen en zó voorkom je eventuele problemen bij de belastingdienst.

Bewaar je bonnetjes dus nog even, tot dat deze zijn verwerkt door onze backoffice. Dan weet je zeker dat ze goed in jouw administratie zijn opgenomen.

Heb je nog vragen? Geen probleem! We leggen het graag even uit. 

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf altijd op de hoogte van onze laatste updates.

Aanmelden →