De Postbus

Het stellen en beantwoorden van vragen

Wanneer wij jou een vraag stellen over je administratie krijg je een notificatie in je e-mailbox. Vanuit hier kan je op de link klikken en krijg je direct de vraag te zien. 

Je kan ook vanuit Yuki naar de postbus. Hier kan ik zien of er nog vragen zijn die ik moet beantwoorden.  Een vraag over een factuur laat ook direct het document erbij zien, wat natuurlijk erg handig is.

Dit zijn vragen van ons aan jou. Maar jij kan natuurlijk ook wel eens een vraag hebben! Je kan op verschillende manieren vragen stellen aan Counta. Je kan in de postbus klikken op het vraag icoon, je kan ook vanuit je vragenmenu kiezen voor een nieuwe vraag. 

Wil je iets zeggen over bijvoorbeeld een factuur of een afschrift, dan kan je de hieraan koppelen. Vanuit de factuur kan je op het vraag icoontje stellen, en je ziet, het document wordt aan de vraag gekoppeld. “Deze factuur klopt niet, hier wordt een nieuwe voor aangeleverd, graag verwijderen uit de administratie.” 

Wanneer de vraag beantwoord is, krijg jij weer een melding. Hier kan je vervolgens op antwoorden, of de vraag afhandelen, zodat deze uit het overzicht van jouw openstaande vragen verdwijnt. 

Binnen enkele uren krijg jij antwoord van één van onze medewerkers. 

    Heb je nog vragen? Geen probleem! We leggen het graag even uit. 

    Gerelateerde berichten

    Nieuwsbrief

    Schrijf je in en blijf altijd op de hoogte van onze laatste updates.

    Aanmelden →